Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,s máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TERMÉSZET BARÁTI KÖR vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,s máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TERMÉSZET BARÁTI KÖR vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,s máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TERMÉSZET BARÁTI KÖR vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,
Szeretettel köszöntelek a Természet baráti kör közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz,s máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
TERMÉSZET BARÁTI KÖR vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Brazília és Peru területén K-NY irányú várhatóan 5300 kilométer hosszú vasutat kínaiak építik 10 milliárd dollárért. Az Amazonas-medencét átvágó vasút zavarja majd a bennszülötteket, és környezetkárosító hatása is jelentős lesz az őserő irtása miatt.
Nagyjából 10 milliárd dollár (kb. 2750 milliárd forint) értékű megállapodást kötött Li Ko-csiang kínai és Ollanta Humala perui elnök Limában. A pénzből kínai segítséggel épülne kelet-nyugati irányú vasútvonal Dél-Amerikában, perui és brazil területeket átszelve. Brazília már egy hete rábólintott a projektre, a kínai miniszterelnök ugyanis Brazíliavárost is felkereste dél-amerikai körútja során.
A vasútvonal várhatóan 5300 kilométer hosszú lesz, Brazília, Peru és
Kína most kezdi a megvalósíthatósági tanulmányok készítését, ezek
alapján dől majd el az is, pontosan hol jelölik ki a nyomvonalat.
Brazília és Peru kormányai meg vannak győződve arról, hogy országaiknak
megéri a projekt, de Kína is nyerne, olcsóbban és gyorsabban mozgathatná
áruit a kontinensen.
A beruházás ellenzői azonban attól tartanak, hogy az Amazonas-medencét átvágó vasútvonal zavarja majd a bennszülötteket, és környezetkárosító hatása is jelentős lesz az őserő irtása miatt. A perui elnök igyekezett megnyugtatni a nyilvánosságot, hogy a projektben ezekre is figyelnek majd, de igazán komoly szerepe ebben inkább Brazíliának lesz. (BBC)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!